Results Personal Training | Beginners cursussen
17242
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17242,page-child,parent-pageid-17085,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.3,vc_responsive
 

Beginners cursussen

Vanaf 9 oktober 2017 zullen er diverse beginners cursussen starten. In deze 5-weekse cursussen kun je op een rustige en veilige manier kennismaken met de les van je keuze.

De kosten voor de beginners cursus bedragen € 50,- 

De beginnerscursussen zullen gegeven worden op

 

maandag 18:45-19:45 Pilates

dinsdag 9:15-10:30 Yin Yoga

woensdag 11:00-12:00 Pilates

donderdag 17:00-18:00 Spierversterking voor vrouwen

donderdag 18:30-19:30 Basic Power Yoga

donderdag 20:00-21:15 Yin Yoga

 

Mocht je graag de cursus doen, maar niet kunnen op bovengenoemde tijden, neem dan contact op via het contactformulier om te horen wat de andere mogelijkheden voor instroom zijn.

 

klik hier voor inschrijving of meer informatie

Yin Yoga

Yin Yoga is geschikt voor iedereen. Het maakt niet uit of je jong of oud bent, flexibel of stijf, sportief of echt niet sportief. Iedereen kan baat hebben van Yin Yoga. Juist ook degenen die kampen met strakke heupen, een zere onderrug of stijve nek- en schouderspieren. In Yin Yoga worden de houdingen lange tijd vastgehouden. Het is een rustige les die je uitnodigt om uit je hoofd en ín je lijf te komen. Doordat de houdingen langere tijd worden vastgehouden rek je zowel je spieren als het omliggende bindweefsel wat voor souplesse zorgt. Yin Yoga in de ochtend is een prettige manier om je stijve spieren flexibeler te maken. Yin Yoga in de avond is heerlijk om je lijf en hoofd tot rust te brengen, wat je nachtrust ten goede komt.

Basic Power Yoga

De Basic Power Yoga combineert kracht en dynamische flow met een tempo wat goed te volgen is voor beginnende deelnemers. Door bewust elke houding in te gaan met de juiste ademhaling leg je een stevige basis voor je yoga beoefening.

Pilates

Pilates versterkt de spieren rondom buik en rug en brengt het gehele lichaam in balans.  Tijdens de Pilates les speelt de ademhaling een belangrijke rol. Je leert te werken vanuit het midden van het lichaam: je buik, onderrug en bekkenbodemspieren. Pilates vermindert eventuele spanningen in het lichaam en bevordert de bloedcirculatie. Door regelmatig Pilates oefeningen te doen verbeteren je houding en je evenwicht en word je gehele lichaam flexibeler en sterker.

Basis cursus spierversterking voor vrouwen

In de basis cursus spierversterking voor vrouwen leer je hoe je op de juiste manier je spieren kunt versterken. Naast oefeningen om je buik en rug te versterken leer je alle basisoefeningen voor de grote spiergroepen. Er wordt veel aandacht wordt besteed aan het trainen met de juiste techniek. Doordat spieren vorm geven aan het lichaam merk je dat je door regelmatige krachttraining strakker in je vel komt te zitten.