Results Personal Training | Yoga en Pilates | Results! Personal Training Leiderdorp
In de studio worden diverse lessen aangeboden: Yin Yoga, Power Yoga, Hatha en Pilates. Doordat we werken in kleine groepen heb je lekker de ruimte en ben je verzekerd van voldoende aandacht van de instructeur.
Yoga, Pilates, Leiderdorp, Personal Training, spierversterkende training voor vrouwen, yin yoga, power yoga, Hatha
17085
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17085,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.3,vc_responsive
 

Yoga & Pilates

In de studio worden diverse lessen aangeboden: Hatha Yoga, Yin Yoga, Power Yoga en Pilates. Doordat we werken in kleine groepen heb je lekker de ruimte en ben je verzekerd van voldoende aandacht van de instructeur. 

Hieronder kun je meer informatie vinden over de verschillende lessen en kijken welke les bij jou en je doel past. Als je twijfelt of als je een keer een les uit wilt proberen neem dan contact op via het contactformulier.

Hatha Yoga

Hatha Yoga is een rustige vorm van yoga. Tijdens actieve elementen en houdingen maken we – met aandacht voor de adem – het lichaam losser, sterker en soepeler. Doordat we rust en kalmte in ons lichaam creëren middels een constante bewuste ademhaling, laten we ook spanning of stress los. We eindigen met een heerlijke ontspanning. De les is gericht op zowel beginners als meer ervaren yogis.

Power Yoga

Power Yoga is gebaseerd op Ashtanga Yoga, bij de Power Yoga wordt echter geen vaste volgorde van de houdingen gehanteerd. Power Yoga omvat krachtige houdingen die soepel in elkaar overgaan. Tijdens de les wordt er consequent bewogen op het ritme van de ademhaling, hierdoor kun je je goed focussen op je houding en blijf je dichter bij jezelf. Door bewust elke houding in te gaan met de juiste ademhaling leg je een stevige basis voor je yoga beoefening.

Yin Yoga

Yin Yoga is geschikt voor iedereen. Juist ook voor degenen die kampen met strakke heupen, een zere onderrug of stijve nek- en schouderspieren. Het is een rustige les die je uitnodigt om uit je hoofd en ín je lijf te komen. Doordat de houdingen langere tijd worden vastgehouden rek je zowel je spieren als het omliggende bindweefsel wat voor souplesse zorgt.

Pilates

Pilates is anders dan een work-out in de sportschool. Pilates is ontstaan om de spieren rondom buik en rug te versterken en het gehele lichaam van top tot teen in balans te krijgen.  In de Pilates les speelt de ademhaling een belangrijke rol. Je leert te werken vanuit het midden van het lichaam: je buik, onderrug en bekkenbodemspieren. Pilates vermindert eventuele spanningen in het lichaam en bevordert de bloedcirculatie. Door regelmatig Pilates oefeningen te doen verbeteren je houding en je evenwicht en word je gehele lichaam flexibeler en sterker.